
Garrison lakattiin kerran pyyhkimällä ja sen päälle 3 kertaa dippaamalla. Vuorossa holkittaminen. Aihiot sorvattu holkeille sopivaksi, lue tiukoiksi. Holkkien sovitus aihioon tehdään tiukaksi, koska ne pyrkivät irtoamaan kuitenkin.

Liimaa väliin ja langalla puristus, että holkki painuu kunnolla aihiota vasten.

Sitten seuraakin vaihe, jossa ei auta hätäillä, nimittäin renkaiden sitominen aihioon. Hätäillä ei auta sen takia, koska jokainen joka vapaa tarkastelee, kiinnittää ensimmäisenä huomion renkaisiin, vaikka bambuvavassa se mielestäni kannattaa kiinnittää liimasaumoihin. Tuo oikeanpuoleinen sidos ei ole valmis, vaan jatkan sitä vielä seitsemän kierrosta langan renkaan jalalta pudottua.
Ai mitäkö kuuluu Hammolle. Hammo odottelee metalliosiaan, jotka on tilattu jenkkilästä. Ja laitetaan vielä iso tuoppi tai pullakahvit sille joka löytää liimasaumattoman bambuvavan 8)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti